A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ Η ΕΣΧΑΤΗ ΑΙΡΕΣΗ

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

Απο την αρχαιότητα οι άριστοι οι δίκαιοι και οι ήρωες πέφτουν θύματα της αισχρής προδοσίας. Η ανελέητη αυτή προδοσία δεν σταμάτησε ούτε εμπρός στον Δημιουργό του Σύμπαντος. Για αυτό για τους προδότες έχει ετοιμάσει την φοβερότερη κόλαση.

Ο Πάπας είναι αιρετικός απο το 1054 γιατί απέρριψε τα ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΔΟΓΜΑΤΑ και υπέπεσε σε 3 αιρέσεις. Το 1924 κάποιοι αποστάτες δεσποτάδες καταπάτησαν τα προστάγματα των Αγίων Αποστόλων και γίνανε αποστάτες, ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ και ΠΡΟΔΟΤΕΣ και φορτώθηκαν με ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ, ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ, απο τις 7 Ιερές Συνόδους.

Σήμερα οι πολιτικοί αρχηγοί μας ακολουθούν την ΝΕΑ ΤΑΞΗ τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ και την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών. (Π.Σ.Ε) το οποίο προσπαθεί να ενώσει όλες τις θρησκείες του κόσμου η οποία ένωση όταν ολοκληρωθεί θα μας πάει κατευθείαν στην εποχή της βασιλείας του επερχόμενου παγκόσμιου κυβερνήτη του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.

ΟΙ ΟΡΚΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ : «Κύριε Ιησού Χριστέ ορκίζομαι Ενώπιον Σου και του Αγιού Θυσιαστηρίου Σου να φυλάττω όλους τους νόμους (ΚΑΝΟΝΕΣ) της Αγίας Αποστολικής Εκκλησίας και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΩ (Μέγιστη φωνή) με όλη την δύναμη της ψυχής μου ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ (Όλοις τοίς αιρετικοίς ΑΝΑΘΕΜΑ)». Αμέσως μετά την χειροτονία του ο πατριάρχης μας Βαρθολόμαίος ενηγκαλίσθη τον Πάπα και δέχθηκε το ανάθεμα επάνω του. Ρωτήστε τώρα τον Βαρθολομαίο: τηρήσατε τον όρκο σας; ΟΧΙ ασφαλώς.!! Έτσι μας κάνανε όλους αναθεματισμένους αφού τους ακολουθούμε.

Το βίντεο που παραθέτουμε, αποτελείται απο 4 μέρη και αποκαλύπτει την προδοσία που έχει πραγματοποιηθεί απο την Εκκλησία της Ελλάδος του νέου ημερολογίου.