A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Τό Γρηγοριανόν - Παπικόν ημερολόγιον.[Εφ' όλης τής ύλης... Απαντήσεις επί τού σχίσματος...

1) Τό Ν.Η. εισήχθη παρανόμως, καί είς τούτο έγκειται Η ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗΣ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣ... διότι, Τό Γρηγοριανόν ή νέον ημερολόγιον, εισήχθη είς τήν Εκκλησίαν μονομερώς καί αντικανονικώς, παρά τά θέσμια τών επτά Οικουμενικών Συνόδων, καί τήν αιωνόβιον πράξιν τής Ορθοδόξου Εκκλησίας...
2) Τό Ν.Η. διέσπασε τήν ενότητα τής Εκκλησίας, καί είς τούτο έγκειται ώς ανοτέρω Η ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗΣ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣ... διότι, Τό Γρηγοριανόν ή νέον ημερολόγιον, εισαχθέν καί έν τή θεία λατρεία άνεϋ τής συναινέσεως απασών τών Ορθοδόξων Εκκλησιών, διέσπασε τήν ενότητα τής καθ'ολοκλήρου Εκκλησίας, καί διήρεσε τούς Ορθοδόξους είς δύο αντιθέτους ημερολογιακάς μερίδας καί λατρευτικές πράξεις... οί δέ αποσχισθέντες από τής παραδώσεως... πάραυτα προσβάλουν τό δόδμα τής πίστεως... πώς λοιπόν τολμούν καί τό απαγγέλουν;....
3) Η ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗΣ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Συνήστατε καί στό ότι... διά τής εισαγωγής τού νέου ημερολογίου, επήλθε σύγχησις εν τή Θεία Λατρεία εκ τής παραβάσεως καί τροποποιήσεως τού τυπικού καί τού εορτολογικού κύκλου...
4) Ως δέ εκ' τούτου διά τής εφαρμογής τού νέου καθεστότος έν αυτή, ηθετήθησαν οί Θείοι καί Ιεροί Κανόνες οί διέποντες τά θείας Λατρείας, καί ιδία τήν νηστείαν τών Αποστόλων, ήτις ενίοτε καί εντελώς καταργείται...
5) Διά τής μονομερούς εφαρμογής τού Γρηγοριανού ημερολογίου, καί άνεϋ τής αναγκαίας πανορθοδόξου συνεννοήσεως καί συμφωνίας, διά Πανορθοδόξου Συνόδου, η Εκκλησία τής Ελλάδος καθήστατε πάραυτα σχισματική. Όσω καί άν διατείνετηται η Διοικούσα Ιεραρχια της, ότι αφήκεν άθικτον τόν Πασχάλιον κανόνα, εορτάζουσα καί αυτή Πάσχα μετά τών Παλαιοημερολογητών... δέν απέφυγεν όμως εμμέσως καί τήν παραβίασην παραβίασιν αυτού, διά τής αλλοιώσεως τού εορτολογίου καί τού ενιαυσίου κύκλου τού Κυριακοδρομίου, μεθ'ού αναπόσπαστα συνδέεται ο κανών τής Α΄Οικουμενικής Συνόδου, καθιερωθείς ώς Πασχάλιος Κανών... Καί τούτο αίτιον τής ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗΣ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...
6) Από δογματικής απόψεως διά τής μονομερούς καί αντικανονικής εισαγωγής καί έν τη θεία Λατρεία τού Γρηγοριανού ή νέου ημερολογίου, ή διωρθομένου Ιουλιανού όπως επινόησαν νά τό ονομάσουν μετά από 20 έτοι από τής αλλαγής ; ...διεσπάσθη η ενότης τής απανταχού Ορθόδοξης Εκκλησίας, καί διαιρεθέντων ούτω τών Χριστιανών είς δύο αντιθέτους ημερολογιακάς μερίδας, εθίγη τό δόγμα τής Πίστεως περί ενότητας τού Ιερού Συμβόλου, τό
7) Αύτη η ενότης διεσπάσθη, διά τής μονομερούς καί αντικανονικής εισαγωγής τού Γ.Η. καί εγένετο τούτο αιτία σκανδάλου, καί θρησκευτικής διαιρέσεως καί αντεγκλήσεως μεταξύ τών πιστών εφόσων ούτοι αποβαλόντων τήν ομοφωνίαν καί τήν ενότητα διά τών αντιπαραδοσιακών ενεργειών πού κάποια πρόσωπα ηθέλησαν νά επιβάλλουν, παρακάπτοντας τούς Ι.Κανόνες....

8)  Τό Γρηγοριανόν - Παπικόν ημερολόγιον, μή συμβιβαζόμενον πρός τόν υπό τής Α'Οικ.Συνόδου καθιερωθέντα Πασχάλιον Κανόνα, επιφέρει κατ' αναπάνδραστον ανάγκην, σύγχυσιν είς τήν τάξιν τής θ.Λατρείας είς τόν ενιαύσιον κύκλον τών εορτών καί τάς ημέρας τής νηστείας πασών, εκτός τού Πασχαλίου.
Εάν τίς στοχασθή, μέ τήν στοιχειώδη λογικήν (άς συγκατανεύσωμεν) μετά τήν διόρθωσιν τού Ιουλ.ημερ. <κατ'αλήθειαν δε επινόησιν> Παπικού ολισθήματος... εξ'αυτού η Ανατολική Ορθόδοξος Εκκλησία έπαυσε νά είναι μία αλλά δύο -πράγμα άτοπον- μία η αποδεχθείσα τήν διόρθωσιν καί ετέρα η μή στέρξασα είς τήν καινοτομίαν, θά δύναται νά ερμηνεύση τό δόγμα τής ενότητος έν τή εξωτερική αυτού εννοία, τής Μίας τού Χριστού Εκκλησίας, πού απαγγέλλει είς τό Ιερόν Σύμβολον;... Εάν τούτο εννοεί... κατά τό ότι οί ακατήχητοι ούκ ενν...οούσιν...

Εάν μεταβή τίς από τήν μίαν κατά τόπον Εκκλησίαν, ήτις εδέχθη τόν νεοτερισμόν, είς ετέραν όπου παρέμεινε είς τήν Παράδοση τήν Πατέρων, θά δύναται νά συνηστεύση καί νά συνεορτάση π.χ τήν νηστείαν τής Παναγίας από 1-15 Αυγούστου, κατά τήν ρητήν διάταξιν τού ΝΣΤ' Κανόνος τής ΣΤ' Οικ.Συνόδου;...
 
ΑΣΦΑΛΩΣ ΟΧΙ. Τότε πώς εννοείται η διάταξις τού επικείμενου κανόνα;... ήτις διακελεύει ότι <κατά πάσαν τήν οικουμένην τού Θεού Εκκλησίαν, μία κατακολουθούσαν τάξει, τήν νηστείαν επιτελείν... Εί δε μή τούτο παραφυλάττοιεν, εί μέν κληρικοί είεν, καθαιρείσθωσαν, οί δε λαϊκοί αφοριζέσθωσαν>.
 
Είς τό Άγιον Όρος πώς τούτο ποιούσιν οίτινες μετά τών νεοημερολογιτών συνεορτάζουν καί επικοινωνούν; κατ'αλήθειαν δε, θεατρινίζουν...https://www.facebook.com/groups/182643408498184/doc/318615551567635/